وروجک

تصاویر ،شعر

وروجک

تصاویر ،شعر

نامرد

روزگـــاری مردم دنیا دلشـــــــان درد نداشت

هر کسی غصه این که چه می کرد نداشـت

چشمه سادگی از لطف زمین میجــــوشـید

خودمانیم ... زمین این همه نامرد نداشـت!  

همسایه از دله همسایه خبر داشت 

دوست از دوست خبر داشت 

چه به سر ما امده  

دارم فکر می کنم به اینکه چرا اینجوری شده  

چرا ما از خودمون نمی پرسیم که چرا انقدر بی معرفت شدیم 

تاحالا فکر کردی که چند بار به رفیق فابریکت از پشت خنجر زدی  

یا تا حالا به چند نفر نامردی کردی  

یا چقدر بهت نامردی کردن 

اگه من تو نامردی نکنیم  

زمین پاک می شه  

دیگه دل هیچ کس نمی شکنه 

هیچ کسی هم گریه نم کنه  

پس بیا خودمون عوض کنیم

اینم یک شعر کرمانشاهی از دوست عزیزم آرشام

موهات رنگ طلا، چشای تو دریاست گلکم
صورتت مثل گل، لاله ی صحراست گلکم
خیلی وقته می خوامت اینه خودت خوب می دانی
دلمه عاشق شیطه ، خیلی  شیداست گلکم
یه وجب بچه بودی خانتان آمد کوچمان
بامه همبازی شدی حرف قدیماست گلکم
همش ما باهم بودیم هیچکسی حرفی نمی زد
ولی حالا نمی زارن کار دنیاست گلکم
یه کلاغ وچهل کلاغ از همه بالاست گلکم
مه دیه حوصله نه رم  مگه صبرم چنیه
بگو آخر چه می شه باهم دیه حرف بزنیم
آخر دنیا می شه  ایی ازو حرفاست گلکم
ننه م فهمیده ما همدیگر دوست داریم
مه دیه حوصله نه رم مگه صبرم چنیه
 

 

آرشام جان خیلی خیلی ممنمون از شعرت خیلی دوست دارم  

همیشه به من می گفت زندگی وحشتناک است ولی یادش رفته بود که به من می گفت تو

زندگی من هستی روزی از روزها از او پرسیدم به چه اندازه مرا دوست داری گفت به

اندازه خورشید در اسمان نگاهی به اسمان انداختم دیدم که هوا بارانی بود و خورشیدی

در اسمان معلوم نبود شبی از شبها از او پرسیدم به چه اندازه مرا دوست داری گفت

اندازه ستاره های اسمان نگاهی به اسمان انداختم دیدم که هوا بارانی وستاره ای در

اسمان نبود خواستم برای از دست دادنش قطره ای اشک بریزم ولی حیف تمام اشکهایم را برای بدست اوردنش از دست داده بودم..

زندگی

نمیدانم زندگی چیست؟؟  

اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰  

اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم . 

ای زندگی تو به من بیاموز که چگونه زندگی کنم . 

نگذار زنگی کردن از یاد ببرم که دارم خود فراموش می شم.