وروجک

تصاویر ،شعر

وروجک

تصاویر ،شعر

در شهر عشق

درشهرعشق قدم میزدم گذرم افتادبه قبرستان عاشقان خیلی تعجب کردم تاچشم کارمی کردقبربود پیش خودم گفتم یعنی این قدرقلب شکسته وجود داره؟یک دفعه متوجه قلبی شدم که تازه خاک شده بودجلورفتم برگهای روی قبرراکنارزدم که براش دعاکنم وای چی میدیدم باورم نمیشه اون قلبه همون کسیه که چندساله پیش دله منو شکسته بود یعنی من باید براش دعاکنم همونجا بلند فریاد زدم خدااااااااااااا من چیکار کنم همون لحظه شروع به گریه کردن کردم توهمون لحظه صدای خورد شدن برگها رو شنیدم بلند شدم برگشتم اما کسی پشت سرم نبود هرچی نگاه کردم کسی ندیدم اما یک صدا بهم می گفت ببخشش خوب که گوش کردم دیدم صدای قلب شکسته خودم هست که می گه ببخش ببخششش

نظرات 3 + ارسال نظر
vorojakesheyton جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:12 http://www.vorojakesheiton.blogfa.com

salam bahare jan webe ziba va por mohtavae dari
az webet khosham omad
be man sar bezan va nazreto rajebe tabadole link bego
age movafegh bodi mano ba name webwm belink va bego ba che nami belinkamet

sarina شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:01 http://hisheart.blogfa.com

سلام اگه آقایید سلام جناب محستوم

اگه دختری سلام عزیزم خوبی؟


راستش وبت خیلی توپه من که لینکت کردم شما هم خواستی لینک کن عزیزم

amin دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 http://boll.blogfa.com

سلام عزیز مهربون ما رو نمیبینی خوشی؟
هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی؟
چطوری آجی عزیزم، خوبی گلم؟ آخ که نمیدونی چقدر خوشالم که دوباره برگشتم
میخوام روی تمام سنگ ها بنویسم که دلم برات تنگ شده وآرزو میکنم یکی از اون سنگها به سرت بخوره تا بفهمی دل تنگی چه دردیه.
زندگی ۴تا پیچ داره:تولد،عشق،ازدواج،مرگ.سرکدوم پیچ منتظرت باشم؟؟؟
منتظرتم عزیزم بیا پیشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد