وروجک

تصاویر ،شعر

وروجک

تصاویر ،شعر

خدایا

خدایا دلم گرفته 

خدایا با کی حرف بزنم  

به دوست گفتم چاقوی برداشت  

قلبم را از سینه درآورد 

به مجنونم گفتم  

پشت برمن کرد  

یا رب به تو گویم تو دستم گیر  

با هرکس حرف زدم سنگی برداشت  

دلم شکست 

با هر کس حرف زدم روزی بر علیه خودم شود  

خدایا بشنو صدای فریادم رو که تواین دنیا تنهای تنهام 

بی کسی بی یار بی.........................

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد جیگر سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:50 http://hamdelha-2.blogfa.com

اگه دوست داشتی بیا به من بگو من مرحم تمام درد های توام
اگه خواست تا باهات دوست بشم به این شماره بزنگ
۰۹۱۵۶۵۶۳۶۸۷
۰۹۳۷۵۳۴۵۵۹۹



شهرام دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:54

اگه به مهرداد زنگ بزنی میکشمت گفته باشم

جوووو فدای تو

بهار سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 http://bahar2000.blogsky.com

سلام بهاره جون ممنون که بهم سر زدی
بازم بهم سر بزن
آپم

محسن سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:30

سلام نویسنده خوش ذوق
دل پاکت رو به خدا بسپار تا آرام بگیره
قدر خودتو بدون و سربلند قدم بردار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد