وروجک

تصاویر ،شعر

وروجک

تصاویر ،شعر

ره سوار باد

همه می پرسند « چرا شکسته دلت ؟ مثل آنکه تنهایی ؟ ... چقدر هم تنها !پاسخ یک دریا را در قطره نمی توان پیدا کرد ... و سخن هزاران سال را در لحظه نمی شود جستجو کرد .... حرفهای ساده من چقدر در هزارتوی ذهن پیچیده می شود ؟ مگر ساده تر از این هم می توان صحبت کرد ؟‌! من از قله نمی آیم ... دره هم جای من نیست ... من شهسوار عشقم و عشق همراه باد همیشه فرار می کند... جاده ترک برداشته است از استواری من ... من کوله بار خویش را بسته ام .

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 http://www.dobeitysara.blogsky.com/

سلام بهاره جان خیلی با حال و پر احساس مینویسی خوشم اومد از وبلاگت به من هم سر بزن

دوست دارم بیای وبلاگم

اگر میخوای تبادل لینک کنیم بهم خبر بده و منو با اسم دوبیتی سرا لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد