وروجک

تصاویر ،شعر

وروجک

تصاویر ،شعر

بی زبون

دلم     براااااااات      گرفته   ...
     چرا     صدااااااات      گرفته   ...

 

نکنه گریه کرد ی ی  ی ی ...
             بازم اسیر درد  ی  ی ی  ..
.

  برای درد دلهات  دنبال من میگردی
                        دنبال من میگردی ی ی ...


 


 دلم  گم  کرده  دستاتو
    نگام گم  کرده  چشماتو

 

         هنوزم   زنده ام   با تو
           نمیگیره   کسی   جاتو


 

 

  دلم میخواد بگی با من
          دوباره  درد   دلهاتو  ...

 

وقتی صدات می لرزه
         وقتی  دلت    میگیره

برای  زنده موندن

            میگی که خیلی دیره

یادت باشه یکی هست

                 میخواد  برات  بمیره

                     


          میخواد برات بمیره ه ه ه ه ...


                تو میگفتی که تنها من
                   تورور دارم  تو  دنیا من
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد